5 Temmuz 2008 Cumartesi

Gece Gunduz Aslan Karekteri


Gece Gündüz Dizisi
Organize Suçlar Şubesine sonradan gelen, 30 yaşlarında bir Başkomiser. Kemal’in tam tersi, çılgın, atak, inatçı, gözü kara ve başına buyruk isyankar bir yapısı vardır. Olaylar karşısında akılcı değil, daha çok duyguları ve sezgileriyle hareket etmeyi seçiyor. Bir yetimhanede büyüdüğü için, ailesi bilinmiyor. Geçmişine ait bilinen tek şey eskiden bir polis sevgilisi olduğu ve bir operasyon sırasında onu kaybettiğidir. Bu olay sonrasında kısa bir rehabilitasyon dönemi geçirmiş, ama kısa süre sonra işinin başına dönmüştür. Özel Tim eğitimi aldığı için bedensel anlamda üstün yetenekleri vardır. Kaybetmekten asla korkmayan, kimi zaman agresif, kimi zaman komik olabilen, yaşam ve ölümle alay eden eğlenceli bir adamdır.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

oğlum ssen nesin ya aslan hastayım sana evlen benimle kuzum benim seni seviyorum aşığım sana

Adsız dedi ki...

oğlum sen nesin ya arslan hastayım sana çok güzel oynuyorsun bu diziyi ya sen olmazsan bu diziolmaz ben de senin gibi davranıyorum senin gibi giyiniyorum.

Adsız dedi ki...

ASLANı size yar etmem bn onun telefon numarasını aldım görüşüyoruz istanbulda hergun görüyorum onu çekimlerine gidiyorumm kim bu kdr yakın ona haa ???

Adsız dedi ki...

bn!! :D bnde dizi çekimlerine gidiorum ve de hergün okuluma gelio

Adsız dedi ki...

Tabi tabi kesin öledir bi kere ben aslanı kimseye yar etmem onu çok seviyorummm onun bir çok ortak yönümüz var :P

Oğlum sen ne biçim bi yakışıklısın hastayım sana

Adsız dedi ki...

Tabi tabi kesin öledir bi kere ben aslanı kimseye yar etmem onu çok seviyorummm onun bir çok ortak yönümüz var :P

Oğlum sen ne biçim bi yakışıklısın hastayım sana

Adsız dedi ki...

canım ya çok seviyorum bi insanda bu kadar karizma olur.filmde süper zaten onu geçtim normal hayatta nasıl bir kişilik çok merak ediyorum.hatta bazı arkadaşlar yazmış o olmazsa dizi olmaz diye haklarını yemeyelim öle.onu yakından görüp konuşmayı herkes gibi isterdim....

Adsız dedi ki...

(aslan) sarp levendoğlu sen harikasın bence senin en büyük hayranın benim bu dizi asla bitmesin bide lütfen saat 20:00 da olsun. :) (EN BÜYÜK HAYRANIN EMRE)

Adsız dedi ki...

SEN BİTANESİN SENİN GİBİ OYUNCU YOK BÖYLE DEVAM ET.